JC ♥ ECOSIA

30: vu par Paul "Luc Besson" Roghi & amis

Un petit cadeau de mon gentil frere, en attendant les photos officielles, depuis Tahiti!! Merci a tous les participants. Je vous aime tous!!

Lil pressie from my lovely brother, whilst u wait for the official pics, live form Tahiti!! Thanks to all who took part. I love you all!!


Aucun commentaire: